Sunday 20 November 2011

~~~#~~DOAku~~#~~~

inilah doa amalan bonda.... tiap usai solat...


للَّهُمَّ أَعِنِّي عَلَى ذِكْرِكَ وَشُكْرِكَ وَحُسْنِ عِبَادَتِكَ


Ya ALLAH... Bantulah aku dalam mengingatiMU....
untuk selalu bersyukur kepadamu ....
dan memperbaiki amal ibadahku.......



 الَّلهُمَّ إِنِّي أَعُوْذُ بِكَ مِنَ الْهَمِّ وَالْحَزَنِ وَأَعُوْذُ بِكَ مِنَ العَجْزِ وَالكَسَلِ ، وَأَعُوْذُ بِكَ مِنَ الْجُبْنِ البُخْلِ ، وَأَعُوْذُ بِكَ مِنَ غَلَبَةِ الدَّينِ وقَهْرِ الرِّجَالِ

“Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada dukacita dan rasa sedih; aku berlindung denganMu daripada lemah dan malas; aku berlindung denganMu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung denganMu daripada bebanan hutang dan penindasan orang









No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers